حال و هوای آسمان جنوب

زندگی

سلام جنوب

امروز اول آذر ماه سال یکهزارو سیصد و نود و پنج هجری خورشیدی ...

اینجا بندرعباس ... جنوبِ ایران زیبا

حال و هوای جنوب طوفانی ...

طوفانی از خاک و شن و گرد و غبار ... طوفانی که هواشناسی استان را نیز شوکه کرده ...

به طوری که امروز از رادیو شنیدم کارشناس هواشناسی نمی تونست توضیح دقیقی بده راجعبه این حال و هوای بندر ...

بندر عزیزم امیدوارم صحبت کارشناس هواشناسی که میگفت این وضعیت تا یک هفته ادامه داره صحت نداشته باشه و هوای دلت صاف صاف بشه ...

دیروز ایران اربعین بود اما در عراق در سرزمین کربلا امروز اربعین است ...

شهرِ من ، شاید دلِ تو هم عین من آنجاست برای همین غبار داری ...

صدای زوزه کشیدنت مرا به یاد ناله های روز عاشوار و عزای اربعین انداخت ...

آرام شو آرام بگیر ... عین مادر مصائب ... عین زینت پدر ... عین زینب...

آرام شو تا مردمت نیز در آرامش باشند ...

آسمان جنوب ایران ، تکه ای از آسمان ایران آرام بگیر...



نظرات شما عزیزان:

مجید خادم
ساعت12:22---9 فروردين 1396

سلام و روزت بخیر، بهار خانم عزیز

متشکرم از کامنتِ تبریک .
امیدوارم شما هم سالِ بیادموندنی‌ای داشته باشی .

خوشحال میشم در شبکه‌های اجتماعی‌ای هم که زیر پست‌ها یادداشت کردم، میزبانت باشم .

شادکام و کامیاب باشی .


 

ممنونم جناب خادم 

با کمال میل ... ممنون از دعوتتون



سیدمرتضی قاضوی
ساعت9:21---20 دی 1395

و شهر بهار اینا که همچنان گرد و خاکی ی ..


 

گاهی هوای دلم گردو غباری میشه ....



سیدمرتضی قاضوی
ساعت13:37---12 دی 1395

و گرد و غباری که هنوز دست از سر شهر بهارشون برنداشته


 



مجید خادم
ساعت22:59---9 دی 1395

سلام بهار جان

قبلاً رکورد دو سال و نیم-ننوشتن رو هم از خودم بجا گذاشتم .

حقیقتش ...
دوست دارم بنویسم؛ ولی تعدد دغدغه های دیگه ای که دارم، امکانش رو بوجود نمیاره .
الان هم در زمینۀ تحصیلی، داریم به آزمون های پایان ترم نزدیک میشیم و کسب نتیجۀ زحمات هم، دغدغه ایست مضاعف .

امیدوارم بعد از گذر از این ایام، نوشتن میسر بشه .

هم به وبلاگ شما سری زدم؛ و هم به وب راحله جان .

ایام خوشی رو در پیش داشته باشی .


 

سلام جناب خادم 

ممنونم که به وبم سرزدین...

همواره موفق باشید....



سیدمرتضی قاضوی
ساعت21:32---3 دی 1395

بهار یه خبر توپ!
جنوب وبشو با دو تا پست به روز کرده..


نوبت توئه که بری وبش و توی کل کل مطالبش حالشو بگیری..

امیدوارم پست های ناب و قابل بحث بذاره..

--------------
و بهار که باز نمی نویسه


 

سلام آقا سید خوبید ؟

آره دیدم ....

حتما میرم ....



سیدمرتضی قاضوی به جنوب
ساعت8:06---17 آذر 1395

سلام به همه..


سلام جنوب


آره که میام..


برو یه وبتو چک کن ببین چند تا نظر و در چه زمان هایی دادم بهت..


هر چند وقت یکبار میام بلکه نوشته باشی ولی انگار مرغ یه پا داره و گفتی نمی نویسم دیگه نمیشه نوشت!


 

سلام 

کو گوش شنوا آقا سید ...خنده



جنوب به سید مرتضی قاضوی
ساعت19:43---13 آذر 1395

سید مگه اومدین ببینین من ننوشتم


 پ چی ! پ نمیاد ؟  همیشه چک میکنیم وبتو ... 

بنویس دیگه ...

 



جنوب
ساعت19:40---13 آذر 1395

از بس اومدیم دیدیم همین پست هستش فک کردیم هنوز دارین در هوای خاکی به سر می برین..
بهااااااار راجعبه نههههه.. راجع به درسته


خخخخخخ

ن تموم شد خداروشکر ...من پست جدیدم نمیاد ... خخخخ

راجع به ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آره مچکرم

 



جنوب
ساعت16:03---13 آذر 1395

این گرد و خاک شهرتون هنوز تموم نشده مگه


 

سلام 

خداروشکر خیلی وقته تموم شده ...

چطور ؟



سیدمرتضی قاضوی
ساعت14:33---13 آذر 1395

و باز هم بهار که نمی نویسه..

جنوب هم که کلا نمی نویسه!

بابا بنویسین حوصلمون سر رفت.. دلم هوای یه بحث جنجالی کرده


 

سلام 

چشم ، موا راجعبه هیش بنویسوم ...



T
ساعت23:40---5 آذر 1395


استان گلستان - یکی از شهر های خدا....


 

به به ....

خوشبحالتون با اون همه سرسبزی 

خداروشکر که هر جای ایران یه شکلیه .... 



T
ساعت2:47---5 آذر 1395



سلام ...امیدوارم اب و هوای خوبی رو داشته باشین. البته این جا اونقدر برفیه که نمیشه بیرون رفت احساس میکنی الان که استخونامون از سرما منفجر بشه......


 

سلام عزیزم 

ن هنوز گردوخاکه...گفتن تا 1شنبه همینجوره. ...خدارحم کنه...

خوشبحالتون که برف میاد.... راستی کجاهستین؟؟؟؟؟منظورم کدوم شهر؟؟؟؟



سیدمرتضی قاضوی
ساعت21:16---2 آذر 1395

نوشتی سلام جنوب من فکر کردم یه متنی رو راجع به جنوب و خطاب به جنوب خودمون میخوای بنویسی
آخه گرد و غبار توی یه شهرهای نزدیک دریا!! چطوری آخه؟!
معمولا جاهای گرم و خشک مثل سیستان اینطور اتفاق ها و آب و هوا ها وجود داره که بهار؟


 سلام آقا سید

من ! جنوب! اصلن من جرات میکنم راجعبه جنوب چیزی بنویسم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله اینقد گردو خاکه که هواشناسی هم شوکه شده !!!!!!! البته امروز 4 شنبه 3 آبان بهتر شده!!!!!!!!!!

حالا نمیدونم این خاک از کدوم طرفه !؟ از کشور عراقه یا جای دیگه !!!!!!!!!!!!

 



T
ساعت20:10---2 آذر 1395


سلام بهارم...
از قسمت پیوند روزانه هات سمت راست که نوشته میزکار از اونجا میشه حذف کرد....

البته نمیدونم انجام دادی ؟؟؟؟


سلام عزیزم

اونجام رفتم درست نشد...

فک کنم باید از روشی که آقا سید میگن درستش کنم که اونم نمیدونم چرا نمیشه ...



جنوب
ساعت11:18---2 آذر 1395

نوشتي سلام جنوب فك كردم با مني
چقد بد شده هواي شهرتون انگار


سلام جنوب عزیز

خودمم فک کردم همین فکرو بکنی خنده

آره خیلی بده تازه گفتن از فردا یعنی 4 شنبه بدترم میشه ...

خدا خودش رحم کنه ...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 1 آذر 1395برچسب:,ساعت 15:17 توسط بهار|


آخرين مطالب
Design By : Pars Skin